Home » Hoe ik je help

06-53 98 63 58 I esther@estheroosterling.nl

Hoe ik je help

Inmiddels weet je dat je met iemand wilt praten.

Misschien heb je al geprobeerd om met vrienden en familie te praten. Ik ben er zeker van dat je ook online dingen hebt opgezocht om je situatie te begrijpen en antwoorden te vinden. Je hebt je best gedaan om alles op een rijtje te krijgen maar tot nu toe heeft dat niet gewerkt.

En nu ben je hier. Je bent letterlijk één telefoontje verwijderd van de hulp die je nodig hebt. Bel of mail me vandaag nog voor jouw gratis 30 minuten durende telefonisch consult!

Dan kijken we samen welke hulp voor jou passend is:

 

 

'Het coachtraject heeft ervoor gezorgd dat ik goed heb nagedacht over wie ik ben en wat ik wil. Bepaalde eigenschappen die ik zelf niet zo doorhad, daar sta ik nu wel meer bij stil. Esther gaf hiervoor het zetje in de juiste richting.'

Telefonische trajecten: coaching of counselling op afstand en toch dichtbij!

Het dagelijkse leven is tegenwoordig heel hectisch en om werk en privë in balans te houden, dat is echt een uitdaging voor velen. Dan blijft er weinig tijd over om een coach of een counsellor te bezoeken die je ook juist daarmee kan helpen. Daarom is telefonische coaching of counselling een hele mooie manier om contact te hebben met mij op een plaats en tijdstip dat het jou uitkomt.

Naast dat ik face to face counselling en coaching aanbied in mijn eigen praktijkruimte in Amersfoort Vathorst bied ik je ook de mogelijkheid om dit telefonisch te doen. De voordelen daarvan zijn:

  • dat je vanuit je eigen vertrouwde omgeving met mij kunt praten
  • dat je geen reis- en wachttijd hebt
  • dat de drempel wellicht lager is om de stap te zetten en om hulp te vragen, omdat we elkaar niet zien en je vanuit een gevoel van 'anonimiteit' kan praten
  • en dat je het heel gemakkelijk in je dagelijks leven in kunt passen.

Er hoeft dus geen belemmering te zijn om hulp te krijgen. Van cliënten krijg ik terug dat zijn geen verschil ervaren of ze mij nu face to face spreken of telefonisch. Dat het allebei even effectief is en dat ik hen zo heel goed kan helpen. Een telefonisch traject wordt ondersteund met e-coaching/e-counselling via een speciale veilige cliëntenportal, waarbij we vertrouwelijk met elkaar kunnen mailen en waarbij ik op een gemakkelijke manier oefeningen kan delen zoals ik ook doe als je bij mij in de praktijk zou langskomen. 

'Ik dacht dat coaching alleen face to face zou zijn. De telefonische coaching werkte heel goed. Ik vond Esther een zeer prettige coach. Heel begripvol maar ook duidelijk.'

'Voor mij werkte deze manier van coaching heel goed. De combinatie van telefonische gesprekken en de terugkoppeling die ik kreeg van de gesprekken met de voor mij passende oefeningen gaven mij duidelijke inzichten waar ik mee aan de slag kan en ben gegaan.'


KRIJG HULP WANNEER JIJ HET NODIG HEBT


Locatie

Spakenburgkade 55

3826 CN Amersfoort